Istoria ochelarilor Ray Ban.

De la ochelari creati special pentru aviatori, marca Ray Ban este una dintre cele mai populare din lume, datorită design-ului unic, dar și calității lentilelor.

Ochelarii de soare aviator cu lentile verzi și ramă de plastic au apărut in anii 30 si au fost creați special pentru Forțele Aeriene Americane, fiind puși în vanzare pentru publicul larg in anul 1937. Un an mai târziu au apărut ochelarii cu rame metalice care au primit numele de Ray Ban Aviator.

De la modelul Shooter până la Otdoorman, brandul Ray-Ban continuat să își extindă numărul de modele și să atragă un numar impresionant de clienți.

In anul 1952 a apărut modelul Wayfarer, purtati de James Dean în ‘’Rebel fără cauză’’, dar și de Audrey Hepburn în cunoscutul ‘’Mic dejun la Tiffany’’. Tot în anii 50, ramele primesc îmbunătățiri pentru o stabilitate mai mare, și apare lentila G-15 care oferă cea mai ridicată protecție de până acum.

Ray Ban Caravan, cu o formă mai pătrată și ramă din metal, au apărut în anul 1957, fiind purtați de cunoscutul actor Robert De Niro în filmul ‘’Taxi Driver’’. Anul 1958 vine cu o colecție special creată pentru femei, în ton cu moda contemporană.

Începând cu anul 1960, până în anul 1969, au fost lansate 50 de modele noi, care se adresau bărbaților, femeilor, cât și copiilor.
Ochelarii Ray Ban au devenit lider mondial pe piața de ochelari, fiind purtați de multe vedete de la Hollywood, printre care Peter Fonda, Clint Eastwood și Bob Dylan.

În anii 70 au apărut lentilele care își schimbă culoarea în funcție de luminozitate, iar această decadă marchează și extinderea de la ochelari de soare la ochelari de vedere.

Brandul Ray Ban a devenit un must-have în anii 80, fiind purtați în filme cunoscute ca ‘’Blue Brothers’’ sau ‘’Top Gun’’, devenind și o semnătură a stilului pentru Michael Jackson.

În lumea filmului, Ray Ban rămâne în topul preferințelor și în anii 90, fiind purtați de Denzel Washington, Will Smith și Johnny Depp.

O extindere masivă a avut loc în anul 2003 când a apărut colecția dedicată copiilor cu vârste între 8 și 12 ani, iar în 2005 au apărut ramele confecționate 100% din titan, o opțiune hipoalergenică, ramele fiind rezistente și ușoare.

În 2012 au fost lansate 20 de nuanțe noi pentru lentile, iar LiteForce sunt inovația care marchează această decadă, garantând vizibilitate în orice condiții.

Astăzi, Ray Ban rămâne cel mai căutat brand de ochelari de pe piață.

Descoperă cele mai cunoscute modele de OCHELARI DE SOARE RAY BAN  și OCHELARI DE VEDERE RAY BAN .